woensdag 16 april 2008

lekker gescrapt vandaag!!!



Deze spread heb ik vanmorgen gemaakt. De vorm heb ik 2x voor de helft uitgeprint en dat aan elkaar geplakt. Dit heb ik als mal gebruikt voor de Lo's. Foto's net zo lang snijden en schuiven tot ze goed liggen. Lintjes erbij en opplakken maar. Nog een gezellig blommetje en wat tekst toegevoegd en klaar was ik!





Deze spread heb ik vanmiddag gemaakt. Weer een heel andere opzet en iets eenvoudiger. Foto's 2 x gemat en ook de journaling is gemat. De bloemetjes (bruin/roze) zijn geponst met de Quickutz met een bosskutstans. De gele bloem is een bestaande bloem, volgens mij van got flowers. Titel gemaakt met Sunshine en Olivia alfabet van Quickutz!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

hey mar
ik vind ze weer helemaal geweldig hoor toppie
groetjes monike

Cecilia zei

Ziet er leuk uit joh.
Groetjes, Ceciel

Marjolein zei

dank je wel, Cecilia