woensdag 3 september 2008

lekker gescrapt



























bij deze spread moest ik veel, heel veel foto's kwijt! Een sketch vinden was niet echt makkelijk, maar het is toch gelukt! Oranje/geel papier op scrappapier geplakt en daar de foto's op geschikt. Hier en daar een druppeleyelet. en natuurlijk een journaling op beide Lo's!

























Voor deze spread heb ik lang gezocht naar het juiste papier! Opeens vond ik het blokjespapier en de juiste kleuren cardstock. De sketch is vrij eenvoudig gebleven. En weer de leuke stempel gebruikt, met witte inkt deze keer!

Groetjes,
Marjolein

2 opmerkingen:

Sandra zei

Leuk zeg, dat witte inkt. Als je die foto's scrapt, wil je dan weer terug?

Marjolein zei

Dank je wel, Sandra
Nee, gek misschien, maar dat heb ik niet! Het is gewoon een heel leuke herinnering, maar ik heb (nog) niet de behoefte om terug te gaan!