donderdag 2 oktober 2008

2 laatste pagina's van Australië scrapboek



2 dagen voor we terug naar Nederland gingen, is Herman nog wezen vissen met Rens en Lex!
Links staat hij met zijn vangst, rechts de vangst van Rens in het schepnet, een pijlstaartroggetje!







Dit is dan echt de allerlaatste pagina van mijn vakantieboek! Ik heb verschillende foto's van zonsondergangen gebruikt!
Het zijn waanzinnig mooie luchten daar met zonsondergang!
Ik hoop dat iedereen heeft genoten van al mijn werk van dit boek!

Ik heb het met veel plezier gemaakt en het is een supermooie herinnering aan een prachtige vakantie!!!

Groetjes,
Marjolein

3 opmerkingen:

Judith zei

Erg leuk weer en wat een mooi papier de 2 bovenste.
Fijn he dat het boek klaar is.

Ik weet dat je nog even wacht met het volgende boek, maar wat gaat dat worden?

Marjolein zei

Dat papier is van K&Company.
ik ben zeker blij dat ie af is nu!

Ik weet nog niet wat mijn volgende project wordt. Waarschijnlijk gewoon de volgende vakantie hahahaha

Jolanda zei

Ziet er leuk uit Marjolein!