zaterdag 31 januari 2009

babykaartje gemaakt....


Vorige week eigenlijk al, maar omdat er ook mensen deze site bezoeken , die niet wisten wat het zou worden, heb ik de kaart nog niet eerder geplaatst. Ik wist het voor 99% zeker, daarom had ik deze kaart al gemaakt. Gisteren is mijn vriendin dan eindelijk bevallen van Martijn en daarom laat ik jullie nu deze kaart zien. Het is niet makkelijk te zien, maar er zit een labeltje aan het lintje en daar heb ik vanmorgen voor ik de kaart in de envelop deed Martijn op geschreven...
Hopelijk vinden mijn vriendin en haar man de kaart leuk.
Woensdag ga ik Martijn bewonderen!!
groetjes,
Marjolein

7 opmerkingen:

Angelique zei

wat een schitterende kaart zeg!!

liefs angelique

Betina zei

wat lief Marjolein :D!

xxxxBetina

marjolijn zei

Schitterend kaartje, echt heel erg mooi.
Ik heb ook genoten van jouw fotochallenge, wat leuk om je vader een ballonvlucht cadeau te geven voor zijn verjaardag.
Was vast een heel bijzondere dag.

Liefs Marjolijn

nora zei

wat een mooi kaartje Marjoleine!!Groetjes Nora

Peet zei

Het is supermooi, Marjoleine!!!!

Riet zei

wat maak jij schitterende kaarten Marjoleine.
ik kom zeker regelmatig bij je langs hoor.

liefs Riet.

sylvia zei

leuke kart
groetjes sylvia