donderdag 22 januari 2009

eindelijk showen....Winter in Holland


Deze LO heb ik gemaakt n.a.v. een wedstrijd en mocht hem nog niet op internet zetten, maar nu is het cijfer bekend, dus mag het eindelijk.... De opdracht was: Maak een lay-out met het thema Kou Gebruik de kleur Roze
Als achtergrondvel heb ik wit gebruikt, daarop 2 verschillende oudroze scrapvellen, die ik aan de randjes in de fik heb gestoken hahaha en meteen weer uitgeblazen. Je krijgt zo een oud effect. De foto's die ik heb gebruikt heeft mijn vader vorig jaar gemaakt hier ergens in de buurt van Spaarnwoude... Een gezellig kantje aan de linkerkant, die ik heb vastgezet met de brads die door de bloemen zitten. Verder nog wat bloemetjes bij de foto's om het geheel af te maken.
groetjes, Marjoleine

5 opmerkingen:

Angelique zei

wat heb je dat schitterend gemaakt zeg!! en ontzettende mooie foto's ook om daarvoor te gebruiken. Super!

liefs angelique

Marjoleine zei

dank je wel, Angelique!

Marijke zei

Wow, wat schitterend!! Daar wil ik me ooit ook nog eens aan wagen, het echte scrappen, maar dan kom ik bij jou in de leer haha!!!
Ik zal jou gelijk linken bij mij, want ik zag dat dat nog niet gebeurd was!!

daantje zei

wat een prachtige layout zeg.
Groetjes
Daantje

Marjoleine zei

dank je wel, Marijke!! Te veel eer hoor. Ik haal mijn voorbeelden ook gewoon uit de scrapbladen!! leuk dat je me ook linkt!!

Daantje ook bedankt voor je compliment hoor!!

liefs,
Marjoleine