woensdag 28 januari 2009

Fotochallenge

Deze keer geen kaartenchallenge maar een fotochallenge gekregen van

Mijn Kaarten Hoekje - Angelique


Je gaat naar mijn afbeeldingen van je PC, makt de 6e map en daar de 6e foto uit, en daar ga je iets over vertellen. Dat is bij mij dus deze foto geworden.





Voor de 70e verjaardag van mijn vader hadden we hem een ballonvlucht gegeven. Iets wat hij altijd al een keer wilde doen. Wij(zus, zwager, Robin, Jim en ik) gingen allemaal mee. Mijn moeder kon niet lang staan, dus kon niet mee, maar volgde ons in de volgauto. Hier zit ze te wachten tot de ballon klaar was voor vertrek...

Hier nog een foto van mijn genietende vader!!! Hij (en wij ook) vonden het geweldige belevenis!!

Dit stuur je weer door naar 6 personen.

1)Betina: Betina's cards and creations

2)Jolanda: Fabulous Creations

3)Monie: Cards and creations

4)Marja: Scrapbook Freubelen

5)Erica: Scrapalicious

6)Angela: 5 kwartier in 1 uur

Het was weer eens iets anders, maar wel erg leuk om te doen!

groetjes,

Marjoleine


6 opmerkingen:

Monie zei

Wat leuk Marjolein, dank je .Ik ga eens kijken wat er bij mij voor foto uitkomt.

Marjoleine zei

ik ben zeer benieuwd, Monie!

marijke zei

gave fotos joh, koester die maar

Jolanda zei

Ik ga ook eens snuffelen!

Marjoleine zei

dat doe ik zeker hoor, Marijke!!

Ik ben benieuwd wat voor foto jij vindt, Jolanda!!

marja zei

dank je wel marjolein!!!