woensdag 14 januari 2009

vorige week gescrapt en vandaag afgemaakt.....





Deze scrap heb ik vandaag dus afgemaakt. De hertjes waren vorige week al zo goed als klaar. Ik heb eigenlijk alleen de roosjes vandaag toegevoegd, want die had ik vanmiddag binnen gekregen.. De Lo van de prairiehondjes heb ik wel vandaag helemaal gemaakt. Van het gestreepte papier had ik niet zo veel meer, dus vandaar dat het middenstuk iets minder groot is als bij de hertjes.
Het papier is van HOTP en ik heb bijna alle papier met een aansteker bewerkt, waardoor je de bruine gekartelde randjes krijgt. Het onderste fotootje bij de hertjes hangt aan een kettinkje. Het idee van deze Lo komt uit het scrapbookmagazine....
Laten jullie even weten wat je ervan vind?
Groetjes,
Marjolein
P.s. Toen ik mijn vader de LO liet zien, wilde hij de omgekrulde hoekjes terugvouwen....Ik zei: Zeg wil u daar wel vanaf blijven, dat hoort zo hoor!!! whahahahaha

Geen opmerkingen: