donderdag 5 februari 2009

3 kaartjes gemaakt...


Deze 2 kerstkaartjes heb ik dinsdag gemaakt. Allebei zijn ze van een scraponline, die maandag gehouden werd. Maandag kon ik niet, dus heb ik ze dinsdag gemaakt. De bovenste kaart is van de scraponline van Crazy Meiden en de onderste van Tiets!

Deze kaart heb ik gemaakt voor een nichtje van mij en haar vriend. Zij gaan zich a.s. zaterdag verloven, dus vandaar het hart. Het hart is gemaakt met mijn silhouette en ook de 2 hartjes met de pijl erdoor!!Het grote hart kan open en daar heb ik mijn wens voor het verloofde stel geschreven....
Deze kaart is meteen voor de eerste Challenge van het blog: http://scraptea.blogspot.com/
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden....
Groetjes,
Marjoleine

11 opmerkingen:

Riet zei

woww Marjoleine ,wat heb je schitterende kaarten gemaakt zeg.
complimenten hoor.

liefs Riet.

Angelique zei

oohhh wat heb je schitterende kaarten gemaakt!! en dat hart is helemaal fantastisch!!!

liefs angelique

Cecilia zei

Hi Marjoleine, Wat een mooie kaarten heb je gemaakt. En natuurlijk hardstikke leuk dat je met onze challenge mee doet. Het hart is echt super.
xoxo Ceciel

Marjoleine zei

dank jullie wel hoor

liefs,
Marjoleine

Judith zei

Mooi weer, je bent wel erg vlijtig hoor

marijke zei

leuk geworden die kaartjes ik kan dat niet scraponline pc staat beneden en hobby boven hihihihi

Daan zei

Hoi Marjoleine,

Wat een mooie kaart heb je gemaakt voor onze challenge.
En je andere kaarten zien er ook super uit.

Liefs Daan

Marijke zei

Wat een schitterende kaartjes heb je weer gemaakt!! Dat hart is helemaal super!!!

Peet zei

Wat supermooi, Marjoleine!!!

Anne's Cards zei

Mooie blog en al even mooie kaartjes!

BA zei

what a beautifl cards
xoxo BA