woensdag 25 februari 2009

Vlinders in Emmen

Met de bovenste Lo heb ik mee gedaan aan een wedstrijd op clubs. Op de de club Scrappers Delight was een wedstrijd met 7 opdrachten. Dit was de laatste opdracht. De opdracht was:

Maak een layout met het thema: Ik hou van...Gebruik geen foto's van personen.Maar van dieren of voorwerpen.Zolang het maar iets is waar je van houdt of niet zonder kan.Wat moet:- Minstens 1 foto matten- Gebruik rub-ons- Gebruik een titel- Gebruik lint

Ik heb alle foto's gemat op lichtblauw papier. Het thema komt in de rub-ons naar voren, want daar staan hartjes op ;) en het lint heb ik als een klein strikje met roosjes bovenin geplakt!

De onderste Lo heb ik als tegenpagina gemaakt, want ja ik maak nou eenmaal meestal spreads en geen enkele Lo's......

De uitslag is inmiddels bekend en ik kreeg voor deze Lo een 9,1. Na 7 opdrachten stond ik ook nog eens bovenaan met een gemiddelde van een 8,5!!! Ik heb dus gewonnen!!!! Wauw, daar ben ik best een beetje trots op!!

groetjes,

Marjoleine

6 opmerkingen:

tineke zei

Geweldiggggg marjolein welverdiend gewonnen hoor want ik vind hem schitterend geworden. van harte hoor.
liefs tineke

Riet zei

wat een prachtige lo heb je gemaakt Marjoleine.

hugs Riet.xx

Marjoleine zei

dank jullie wel, Riet en Tineke!

Liefs,
Marjoleine

Betina zei

prachtig Marjolein :D!

xxxxBetina

Marijke zei

wow wat geweldig mooi! Je bent een terechte winnaar hoor!!

Marjoleine zei

dank jullie wel, Betina en Marijke!

Liefs,
Marjoleine