donderdag 5 maart 2009

3 kaartjes gemaakt




2 kerstkaartjes gemaakt vandaag met mijn nieuwste stempelafdrukjes, gekocht bij Sandra! De sketches heb ik uit Cards Only 4, iets anders uitgevoerd als daar in stond ;)



Dit is de eerste keer dat ik een condoleancekaart heb gemaakt. Ik vond het altijd erg moeilijk om zo'n kaart te maken. Deze kaart heb ik nagemaakt van iemand van clubs. Ik zag de kaart van haar en had meteen iets van, daar kan ik wel een conoleancekaart mee maken!
Heel strak en niet te veel poespas, want dat hoort niet op zo'n kaart, vind ik!
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden?
Liefs,
Marjoleine

11 opmerkingen:

Riet zei

woww Marjoleine,wat een prachtige kaarten.

liefs Riet.x

Francien zei

De condoleance-kaart is prachtig...heel stijlvol...mooi gemaakt zo...
en de Kerstkaartjes zijn superleuk geworden....vlijtig hoor!!
groetjes Francien.

Betina zei

mooie kaarten :D!

xxxxBetina

Angelique zei

het zijn schitterende kaarten zeg!!

liefs angelique

Marjoleine zei

Dank jullie wel allemaal!

Liefs,
Marjoleine

tineke zei

prachtige kaarten marjolein en de condoleance mooi gedaan zo zeg.
fijn weekend
liefs tineke

Cecilia zei

Mooie kaarten hoor. En de condoleancekaart vind ik ook schitterend. Helmaal in stijl.

xoxo Ceciel

Marjoleine zei

jullie wel Tineke en Cecilia!!!!!

Liefs,
Marjoleine

marja zei

prachtige kaarten marjolijne en de condolatie kaart is ook zo mooooi!!!!

Monie zei

Wat heb je ook een leuk blogje Marjoleine. prachtige kaartjes heb je gemaakt!

Marijke zei

Schitterend Marjoleine! Die condoleance kaart is echt prachtig, heel stijlvol!