donderdag 26 maart 2009

van de week lekker bezig geweest.....

Dit babykaartje heb ik gemaakt met papier uit de doe@kit van Februari en natuurlijk heb ik mijn takkepons gebruikt!! De sketch is van de club scrap en stempel.




Deze kaart met het zittende meisje heb ik dinsdag gemaakt tijdens de SOL van Tiets! Ook hier heb ik papier gebruikt van doe@kit, maar die van Maart! en ook hier natuurlijk mijn takkepons gebruikt....

Het kadotasje is een wedstrijd op de club van Desi. Ik heb er gisteren 2 gemaakt. Bijna hetzelfde, alleen het papier heb ik omgewisseld. (ik zet er maar 1 neer) Hier heb ik gebruik gemaakt van de takkepons en de randpons, die ik ook maandag heb binnengekregen. Wat een heerlijk project is dit om te maken. Ga er ook zeker meer van maken. Altijd leuk voor een verjaardag om te geven met iets lekkers of een kadobon erin!!

Liefs,

Marjolein

7 opmerkingen:

Karin zei

allerliefst allemaal! Je eerste kaart vind ik zoóóó dromerig! en je tweede kaart... och ik vind dat stempeltje toch zóóóó mooi...

Riet zei

wowww Marjoleine,wat een schitterende kaarten,prachtige stempels,heel mooi papier.

liefs Riet.x

Peet zei

Supermooie kaarten, Marjoleine!!!

Betina zei

supers Marjolein :D!

xxxxBetina

Monie zei

Mooie kaartjes heb je gemaakt Marjolein. Je hebt je takkenpons al veel gebruikt zeg! Leuk.

Jolanda zei

Ziet er weer supers uit!!

Ellen zei

je hebt aardig je best gedaan deze week maar het zijn dan ook super kaarten geworden vind ze zo leuk dat ik je kom volgen dan mis ik niets groetjes ellen