vrijdag 24 april 2009

2 kaarten gemaakt

Deze 2 kaartjes heb ik vandaag gemaakt met de Doe@kit van Doe@ding.
De roze is van de doe@kit wedstrijd bij de Crazy Meiden. De bedoeling: de sketch maken met de materialen uit de doe@kit! Dit is wat ik er dus van gemaakt heb!
De blauw/groene is ook voor een wedstrijd van de Crazy Meiden. Ook hier een sketch die je moet maken. Ik heb ook voor deze wedstrijd materialen uit de kit gebruikt en natuurlijk heb ik de takkenpons voor allebei de kaarten gebruikt!!!

Liefs,
Marjoleine


11 opmerkingen:

Ilonka zei

whow, leuke kaartjes zijn het geworden zeg. Je heb ook mooi papier gebruikt. Zelf ben ik gek op gorlussjes.

Karin zei

Ze zijn allebei erg leuk geworden. Beide afdrukjes zijn ook mijn favorieten... Super!!!

Maris zei

leuke frisse kaartjes heb je gemakt xx van maris

Ellen zei

super zijn ze ook de kleuren zijn erg mooi en tja die stempels zijn ook mijn favorieten

Janny zei

woow supergave kaarten Marjoleine!

Jacqueline's Weblog zei

Super gave kaartjes zijn het, Marjolein. Echt super.
Groetjes van Jacqueline

Riet zei

Wowww Marjoleine,wat zijn dat schitterende kaartje,prachtige stempels,en heel mooi papier.

Liefs Riet.x

RosesMarijke zei

Wat een hele leuke kaarten weer Marjolein!!
Geweldig hoor!!
groetjes Marijke

Peet zei

Ontzettend mooi, Marjoleine!!!
Liefs,
Peet

Betina zei

heel mooi Marjolein :D!

xxxxBetina

Marjoleine zei

Dank jullie wel allemaal!!

liefs,
Marjoleine