zondag 5 april 2009

2 kaartjes gemaakt...




Deze kaartjes heb ik vanavond gemaakt n.a.v. de forumsketch van de club van Desi!! Terry had weer een erg leuk sketchje neergezet. Ik heb 2 van mijn nieuwe stempeltjes gebruikt!! Toen ik het muisje van Whiff of Joy zag, had ik meteen iets van: die wil ik hebben!!! Afgelopen week heb ik hem binnen gekregen en nu dus dit kaartje ermee gemaakt. De sneeuwpoppen zijn van Sugar Nellie en ook deze stempels heb ik van de week binnen gehad! Ik vind ze zooooo lief en ben er superblij mee.
Liefs,
Marjoleine

8 opmerkingen:

Peet zei

2 prachtige kerstkaarten, Marjoleine!!!

Ellen zei

super zijn ze maar die muis in die bruin tinten helemaal geweldig

Riet zei

wowww Marjoleine,wat heb je weer schitterende kaarten gemaakt.
prachtig papier zeg.

liefs Riet.

Marjoleine zei

dank jullie wel hoor!!

liefs,
Marjoleine

Karin zei

Marjoleine! Super hoor, vooral die bruine kaart.

marja zei

ze zijn prachtig marjoleine!!!!

nicolet zei

Jouw kaartjes zien er ook prachtig uit Marjoleine!! En een geweldige stempeltjes heb je gebruikt!!
Groetjes Nicolet

sandra's hobby cards zei

Wauw super !