donderdag 23 april 2009

kerstkaart gemaakt....

afgelopen weekend al, maar doordat ik deze niet kon scannen en de batterijen van mijn fotocamera leeg waren, heeft het even geduurd voor ik hem hier neer heb gezet...

De sketch is van Terry, het is nl. weer een forumsketch, maar dan van 2 weken terug. Toen had ik geen tijd om hem te maken, maar ik had al wel papier ervoor uitgezocht, dus ik heb hem afgelopen weekend alsnog gemaakt.... Toen ik dat muziekpapier zag, had ik meteen iets van....oooow dat is leuk voor bij mijn zingende sneeuwmannenstempel. Het is weer eens wat anders dan een rood/groene kerstkaart....ik ben er wel heel tevreden mee. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.....



Liefs,

Marjoleine

7 opmerkingen:

Karin zei

Terecht dat je er tevreden mee bent. Het ziet er geweldig uit. En ik ben wel voorstander van kerstkaarten die niet standaard rood en groen zijn...

Ilonka zei

Wat een lief kaartje. En idd wat anders met deze kleur.
Het is een erg leuke kaart om te krijgen.

groetjes Ilonka

Riet zei

Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt Marjoleine.
prachtig papier zeg.

Liefs Riet.

Janny zei

supergaaf kaartje Marjolein!

RosesMarijke zei

Wat een leuke kaart en juist heel mooi die bruintinten!!
groetjes Marijke

Ellen zei

super en idd hele leuke kleuren heel apart

Marjoleine zei

Dank jullie wel allemaal!!

Liefs,
Marjoleine