vrijdag 10 april 2009

melkpakje.....

Zoals beloofd heb ik vandaag het melkpakje op de foto gezet...Heerlijk buiten bij daglicht, dan komt ie er toch het mooiste op!! Van alle kanten staat ie erop!!
Dit melkpakje heb ik gisteren afgemaakt. Ik had hem van de week al in elkaar gezet en hij moest alleen nog opgepimpt worden....nou kreeg ik woensdag mijn nieuwe bloemen binnen van ScrapAmerica, dus die heb ik natuurlijk gebruikt op het pakje ........




Het was heel leuk om te maken!!! Hopelijk vind degene die hem krijgt ook zo leuk!!!
Liefs,
Marjoleine

12 opmerkingen:

Francien zei

Nou...je zult het maar krijgen zeg...als die dat niet mooi vind dan weet ik het niet meer....het is prachtig geworden....heel gaaf gedaan hoor!!
Fijne paasdagen!!
groetjes Francien.

Karin zei

Gorjussss!

Riet zei

wat een schitterend pakje heb je gemaakt Marjoleine.
mooi papier echt heel erg mooi gedaan.

liefs Riet.

Janny zei

oooh wat een schitterendd melkpakje is dat geworden!!

tanja zei

hoi marjolein wat is lief pakje geworden , heb hier nog geen tijd voor gehad jammer wel gr tanja

Ellen zei

nou als je dit nog niet meer mooi vind, ik vind hem in elk geval super

Jolanda zei

Die ziet er leuk uit!

Corinde's Creations zei

Wat ontzettend mooi dit melkpakje, heel goed gemaakt. Fijne paasdagen.

Groetjes, Corinde.

Betina zei

wat mooi Marjolein :D!

xxxxBetina

Marijke zei

Super mooi pakje Marjolein!!!

Anoniem zei

Heel erg leuk gedaan!
groetjes Marijke

Ilonka zei

Whow, Wat een prachtige pakje heb je gemaakt. En ik zie zoveel moois op je blog ik vind het leuk om bij je langs te blijven komen.