dinsdag 7 april 2009

SOL scrapmutsen...

Vandaag heb ik een 3tal kaartjes voorbereid, maar 1 is er echt afgekomen en dat is deze:

Het is van de SOL van de scrapmutsen. Je kreeg alle maten alvast door, zodat je al het papier vast kon snijden en toen ik vanavond na de training van Jim thuis kwam, wilde ik de Kaart gaan bekijken, welke ik moest maken, stond er in het forum: Alles klaar en gesneden? Dan kunnen we beginnen. Maak maar een mooie kaart
M.a.w je moest zelf een LO bedenken met de gesneden papiertjes.
Dit is wat ik er van gemaakt heb. Het vintageplaatje heb ik van internet afgehaald en uitgeprint. Ook heb ik weer de takkenpons gebruikt voor onder de bloem. en om het geheel af te maken nog een kantje gestrikt en met een roosje erop opgeplakt onder het plaatje!!
Liefs,
Marjoleine

8 opmerkingen:

Francien zei

Heel mooi gedaan hoor!! wat een prachtig kaartje!!...je kan er wat van hoor!!
groetjes Francien.

Karin zei

Nou Marjoleine, ze hebben zich er wel gemakkelijk van af gemaakt door iedereen zelf te laten plakken, maar je kaart is GAAF!! Echt super geworden...

Riet zei

wat een schitterende kaart Marjoleine,prachtig papier.
echt chique.

liefs Riet.

Peet zei

Zoo prachtig Marjolein!!!

Marijke zei

Hij is schitterend geworden!! Ik vond het ook wel lachen dat je zelf je lo mocht bedenken!!

Janny zei

suuuuper is die zeg...wat een gaaf plaatje!

Marijke zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
rosesmarijke zei

Wat een beeldschone kaart!!
groetjes Marijke