donderdag 2 april 2009

woensdagochtend.....scrapochtend



Nou ja, om de 2 weken dan.We waren tijdelijk gestopt vanwege mijn zwangere scrapmaatje. Inmiddels is er een wolk van een zoon geboren.
Gisteren hebben we de draad weer opgepakt en het was weer erg gezellig. Wel weer even wennen, want wat neem ik ook weer mee...en ben ik niks vergeten enz enz
De soort Lo, die ik wilde maken, lag al een tijdje klaar. Het voorbeeld komt uit een Ideablaadje van K&Company van heeeeeeel lang geleden. Ik vond die kantjes zo'n leuk idee!! Ik heb 2 soorten kantjes gebruikt, wit en blauw en lekker veel bloemen, roosjes, spacers en brads en ook hier heb ik mijn takkenpons gebruikt. Ik kon het gewoon niet laten!!!
De titel heb ik met de silhouette gedaan, zowel de scalop waar het op staat, als de tekst, want jaaa je kan er ook mee tekenen, zoooo leuk joh!! Was voor mij de eerste keer dat ik dat gedaan heb, het ging dan ook niet meteen goed, maar ik ben erg blij met het resultaat!!
Liefs,
Marjoleine

3 opmerkingen:

Riet zei

wowwww Marjoleine,wat heb je dat schitterend gemaakt
, hoe jullie dat doen,ik snap en kan daar niks van.

liefs Riet.

Karin zei

Leuk gedaan. Het is niet mijn ding... Maar des te leuker om bij anderen te zien..

Ellen zei

super die kantjes en tja die takkepons raak je helemaal aan verslingerd