zondag 3 mei 2009

2 forumsketchkaartjes en een kerstkaartje

Gisteren deze 2 kaartjes gemaakt met de forumsketch van Terry op de club van Desi!!
Bij het kerstkaartje heb ik gebruik gemaakt van muziekscrappapier en daarom heb ik dit stempelafdrukje gebruikt...Ook heb ik weer roosjes gebruikt en de takkenpons....
Het verjaardagskaartje is gemaakt met papier uit de doe@kit van Maart..
Ik heb ook weer 1 van mijn nieuwste stempeltjes gebruikt. Ik vind hem zoooo lief, dit muisje!!



Bij dit tweede kerstkaartje heb ik hetzelfde papier en dezelfde stempelafdruk gebruikt als het kerstkaartje hierboven...De sketch is een wedstrijd van de club "scrap en stempel" ...Links onderin heb ik 3 bloemen geplakt met goudkleurige spacers met brads erin...




Het was weer erg leuk om te maken allemaal!!!


Liefs,
Marjoleine

14 opmerkingen:

Betina zei

mooie kaarten Marjolein :D!

xxxxBetina

Ilonka zei

Wat een leuke kaartje. Ze zien er mooi uit.

Groetjes Ilonka

Angelique zei

Schitterende kaarten heb je gemaakt!!

liefs angelique

Ellen zei

super kaartjes zijn het geworden als ik zo eens rond kijk op de blogs word het tijd dat ik ook eens aan mijn kerstkaarten begin

nicolet zei

Wat heb je weer een geweldige kaartjes gemaakt Marjoleine!!
Groetjes Nicolet

Karin zei

En voor ons is het weer leuk om naar te kijken. Mooie kaarten Marjoleine.

Janny zei

superleuke kaarten heb je weer gemaakt Marjolein! dat muisje ligt ook nog in mijn kast...moet ik ook maar eens gaan gebruiken.

Peet zei

Ze zijn supermooi, Marjoleine!!!
Liefs
Peet

Riet zei

Wowww Marjoleine,wat een prachtige kaarten heb je weer gemaakt.
mooie stempels en papier.

Liefs Riet.

Maris zei

mooie kaartjes marjoleine ,goed hoor xx liefs van maris

tineke zei

Wat een schitterende kaarten heb je weer gemaakt marjoleine :D!
liefs tineke

RosesMarijke zei

Wat een hele leuke kaarten weer Marjoleine!!

groeten van Marijke

marja zei

ze zijn weer zo prachtig marjolein!

Jolanda zei

Leuke kaartjes!