zaterdag 9 mei 2009

2 moederdagkaartjes gemaakt....

Gisteren heb ik 2 x de workshop van het blog van Jeanet gemaakt ( http://jjcards-scrapideas.blogspot.com/2009/05/moederdagkaart.html )
Bij allebei heb ik hetzelfde papier gebruikt, maar wel net even anders en bij allebei een andere stempelafdruk. In de binnenkant heb ik de scalops met de silhouette uitgesneden en de tekst afgedrukt. 2 stempeltjes als versiering en nog een ieniemini stempeltje.
Overal gezellige bloemetjes en roosjes en uiteraard de takkenpons!

Ik ben erg tevreden met het resultaat en ik denk dat mijn moeder en schoonmoeder ze ook wel zullen waarderen!


Jeanet heel erg bedankt voor deze geweldige workshop!! Ik vond hem geweldig om te maken!!
Liefs,
Marjoleine




12 opmerkingen:

Jacqueline's Weblog zei

Super leuke kaartjes, Marjoleine, echt heel mooi.
Groetjes van Jacqueline

Riet zei

Wowww Marjoleine,dat zijn schitterende kaarten zeg.
Prachtige stempels,heel mooi papier.
als ze dit niet mooi vinden,ja dan weet ik het ook niet meer.

Liefs Riet.

Maris zei

hele mooie kaartjes voor de moeders hoor, xx liefs van maris

Karin zei

En..? Vonden ze het mooi?? Ik wel!!

Ellen zei

whow super kaartjes zijn dit mooie kleuren ook

RosesMarijke zei

Hallo Marjoleine
Ik vind je kaartje ontzettend leuk geworden...jammer dat ik je schoonmoeder niet ben....hahahaha

Marjoleine zei

Dank jullie wel allemaal!!
Ze vonden het allebei heel erg mooi!

Liefs,
Marjoleine

Ilonka zei

Geweldig leuke kaartjes.
Super!!

Groetjes Ilonka

Monie zei

Wat heb je mooie moederdagkaartjes gemaakt Marjoleine! Ze waren er vast erg blij mee.

Janny zei

ik vind ze prachtiggggg!

akkina zei

Ik heb iets op mijn blog voor jou!
veel plezier ermee!

Ellis zei

Super mooie kaartjes !

groetjes,
Ellis