zaterdag 16 mei 2009

3 kaartjes en een spread gemaakt.....

Het ging echt lekker vandaag en gisteren....
Dit harttasje heb ik gisteren gemaakt voor de dochter van een vriendin van me...ze wordt morgen 14 jaar. Het is een wedstrijd bij de scrapmutsen. Het harttasje heb ik uit papier van Basic Grey gesneden met de Silhouette. Daarna heb ik het versierd met een bloem met een roosje in het hart. Onder de bloem een kantje en natuurlijk de takjes met de takkenpons. Een klein balkje onderop, waar dit Gorjuss meisje op kan zitten.
Deze 2 kaartje heb ik lekker eenvoudig gelaten. Bij de blauwe heb ik alleen gebruik gemaakt van cardstock. De tekst uitgeprint met de printer en daarna de vogelstempel ernaast gestempeld. De randjes met de edge distresser bewerkt en geinkt. Nog een paar leuke pareltjes erop en klaar!! Bij de bruine kaart heb ik 1 scrappapiertje gebruikt. De stempel met witte inkt op het bruin gedaan...is weer es wat anders, vond ik. Een leuk kantje eronder en ook deze was klaar!!
En dit is de spread, die ik heb gemaakt. Woensdag bij mijn vriendin wilde het niet lukken. Ik had alleen het papier uitgezocht en de foto's en wel alvast een klein beetje een sketch bedacht, maar verder kwam ik niet. Vandaag dus wel en dit is het resultaat!
En dan heb ik ook nog een ander kaartje gemaakt, maar die komt hier pas, als hij ook op de club van Desi staat, want het is de Forumsketch van dit weekend.....
Liefs,
Marjoleine




13 opmerkingen:

RosesMarijke zei

Wat ben jij ijverig geweest!!

heelleuk allemaal!

en dat tasje is schattig hoor!!

groetjes marijke

Ilonka zei

Wat ziet het er prachtig uit!!
Super.

Groetjes Ilonka

Corinde's Creations zei

Wat ziet dit er allemaal mooi uit, super.

Groetjes, corinde.

Riet zei

Wowwww Marjoleine,wat ben jij bezig gewest zeg.
Ze zijn stuk voor stuk echt schitterend gemaakt.

liefs Riet.

Karin zei

Die Gorjusss, die is GORJUSSSS!!!

Jacqueline's Weblog zei

Je bent weer druk geweest. Ziet er allemaal super uit!
Groetjes van Jacqueline

Janny zei

prachtig allemaal Marjoleine!!

Ellen zei

whow jij hebt wer hard gewerkt maar het is toppie allemaal wat erop staat

Jolanda zei

Dat ziet er allemaal leuk uit! je bent weer lekker bezig geweest!

Anoniem zei

Wat heb je een hoop gemaakt en wat leuk allemaal, vooral het tasje,wauw!

Judith zei

Ik ben helemaal niet anoniem, want heb toch echt Judith ingevuld

Marjoleine zei

Dank jullie wel allemaal!!!

Liefs,
Marjoleine

Angelique zei

schitterende creaties heb je gemaakt!! allemaal super zeg!

liefs angelique