zondag 24 mei 2009

Forumsketch van deze week!!!

Terry had weer een prachtige sketch voor ons gemaakt op de club van Desi!
Ik ben er zaterdagavond voor gaan zitten. Ik had het zelf niet meer verwacht aangezien ik de hele dag hoofdpijn had gehad, maar gelukkig was dat weg en heb ik toch nog lekker gefreubeld.
Het papier komt uit de doe@kit van de maand Mei. De tekststempel heb ik bij Desi d'r shoppie gekocht, althans het afdrukkie ;) Heb er nog een hele boel, dus ik kan nog even voort ermee....
Het papier van de stempel heb ik met oranje inkt bewerkt, zodat het beter in het geheel paste! Dat heb ik ook met de funstempel gedaan alleen iets minder!


Ik vind hem wel goed gelukt...en jullie???

Liefs,
Marjoleine

p.s. O ja....Terry, bedankt weer he!!!

11 opmerkingen:

Corinde's Creations zei

Heel mooi gemaakt, ook je kaartje van gister.

Groetjes, Corinde.

RosesMarijke zei

Ik vind het kaartje heel mooi geworden!!
groetjes marijke

Jacqueline's Weblog zei

Je kaartje is echt super!
Groetjes van Jacqueline

Ilonka zei

Wat een lief stempeltje. en je kaartje is zeker geslaagd.

Groetjes Ilonka

Janny zei

superleuk weer Marjoleine!

Ellen zei

wat een lief doggie en je kaart ziet er toppie uit

Karin zei

Het is idd goed gelukt. Leuke kaart geworden..
Op mijn blog kun je lezen hoe je de woordverificatie kunt uitzetten..

Riet zei

Wowww Marjoleine,wat is dit een schitterend kaartje,mooi stempel,heel erg mooi papier.

Liefs Riet.x

Angelique zei

Ik vind het een super gelukt kaart!! mooie kleuren en een gave stempel zeg!!

liefs angelique

Peet zei

Prachtige kleuren, een heerlijke kaart, Marjoleine!!!
Liefs
Peet

Paula zei

Wat een schattig kaartje Marjoleine
met dat hondje. Ik ben ook volger geworden, dus je ziet me vaker.
groetjes Paula.