zaterdag 30 mei 2009

lekker aan de freubel geweest vandaag

Met deze spread was ik woensdag al begonnen en vandaag had ik eindelijk tijd om hem af te maken. De spread gaat over Marinda, Jim en Robin, die met elkaar steeds een toren probeerde te maken in het zwembad. Na verschillende pogingen lukt het goed en lukte het mij om er een goede foto van te maken. De sketch komt van het internet...Ik heb rood cardstock als achtergrond gebruikt. Al het dessinpapier heb ik met de edge distresser bewerkt Het bloemetjespapier schuin opgeplakt.. Het streepjes papier daar weer bovenop met eronder een strook bruin cardstock. En daarop de foto's geplakt. Een mooie bloem met een kantje eronder om het af te maken. De titel is gemaakt met de quickutz...












Ook heb ik 2 kerstkaartjes gemaakt, waarvan ik er 1 alvast laat zien. De andere komt later, omdat dat weer de Forumsketch van Terry is, dus nog niet neergezet mag worden!!

De sketch van deze kaart is een wedstrijd bij de Crazy Meiden! Aangezien ik nog wat kerstkaarten achterliep, heb ik maar een kerstkaart van deze sketch gemaakt! Zo blijf ik een beetje bij...

Liefs,
Marjoleine

13 opmerkingen:

Jacqueline's Weblog zei

Super lay-out! Leuke foto's.
En ook je kerstkaartje is geweldig.
Groetjes van Jacqueline

Riet zei

WowwwMarjoleine,wat een schitterende layout en card heb je gemaakt.
prachtige kleuren.

Liefs Riet.

Ilonka zei

Harstikke mooie Lay-out en je kaartje is ook een dotje.

Groetjes Ilonka

Marijke zei

Wat een prachtige kaartjes en lay outs heb je de afgelopen tijd gemaakt !! Heerlijk om naar te kijken!!

Karin zei

Wauw, super zeg. We komen steeds meer foto's tegen op de blog. Vind dit er ook weer superrr uitzien...

Ilonka zei

Hoi Marjolein. Ik heb wat voor je op mijn blog!!

Lieve groeten Ilonka

Ellen zei

super lo en een schitterende kerstkaart heb je er van gemaakt

Maris zei

leuke fotos mooie layout meid xx liefs van maris

Marjoleine zei

Dank jullie wel allemaal!!!

Liefs,
Marjoleine

Monie zei

Ik kom even de complimentjes op je blog geven Marjoleine! Ik geniet altijd zo van je mooie lay-outs. Je kan dit zo goed.

Janny zei

prachtige LO and kaart Marjoleine!!

Paula zei

Leuke lay-out Marjoleine en ik vind je kerstkaartje erg mooi.
gr.Paula.

RosesMarijke zei

Ik vind je nieuwe creaties weer geweldig !!
lefs van marijke