zaterdag 2 mei 2009

Wat maak jij van deze maten uitdaging...

Op de club scrapfun, waar ik sinds kort lid van ben, hebben ze zo'n leuke variant op de scrap online. Je krijgt een aantal maten op van papiertjes en daar moet je dan een kaart mee maken. Je snijdt dus al je papiertjes, design of cardstock, en gaat schuiven heen, totdat je tevreden bent met de sketch..... Dit heb ik er van gemaakt... Bijna al het papier heb ik bewerkt met de edge distresser, die ik sinds kort in mijn bezit heb en ik heb de randjes beinkt. Het papier komt uit de doe@kit van Februari. Ook het knoopje komt daaruit!

Liefs,

Marjoleine

7 opmerkingen:

Riet zei

Wat is dat mooi marjoleine,dat is leuk idee,dat je al de maten krijg en dan zelf gaan puzzelen.
mooi gedaan met dat inkt de randen.

Liefs Riet.
succes verder.

Ellen zei

je hebt heel leuk gepuzzeld erg mooi leuke kleuren ook

Jacqueline's Weblog zei

Geweldig kaartje, Marjoleine, mooie kleuren!
Groetjes van Jacqueline

Ilonka zei

Wat een schatje!! En lieve kleurtjes.

Groetjes Ilonka

Betina zei

heel mooi Marjolein :D!

xxxxBetina

Saskia zei

Wat een mooie, stijlvolle kaart!! Prachtig papier, mooie lay-out, lieve stempel...TOP!!

Groetjes,
Saskia

RosesMarijke zei

Ik vind het een hele mooie aparte kaart geworden!
groetjes Marijke