donderdag 23 juli 2009

Laatste spread van vakantie-album 2008




Het blauwe cardstock als achtergrond heb ik rondom bewerkt met de fiskar borderpons. Hierop rood scrappapier geplakt. Op het rode scrappapier heb ik 2 verschillende scrappapiertjesgeplat, nadat ik het gescheurd had! Ook sommige foto's zijn gescheurd. De rode en blauwe mat zijn bewerkt met de edge distresser. Om het geheel af te maken heb ik rode en blauwe roosjes op een grote zilveren spacerbloem gedaan en dit opgeplakt... Aan de andere kant een kantje met een lintje erdoor. Het kantje heb ik een beetje gerimpeld, zodat het een leuk speels effect krijgt. Op het kantje heb ik nog een lintje geplakt en een pin vastgemaakt met scrappersfloss.
Onderin nog een 4-tal eyelets met hetzelfde floss erdoor!!

Ik heb als voorbeeld een LO uit het scrapbookmagazine van april/mei 2009 gebruikt!

Liefs,

8 opmerkingen:

Ilonka zei

Marjoleine wat een prachtige spread is het geworden met heel veel leuke datails. Prachtig resultaat!

Groetjes Ilonka

Jacqueline's Weblog zei

Heel erg mooi gedaan, op naar de foto's van dit jaar! Ik loop ook enkele jaren achter met mijn foto's.
Groetjes van Jacqueline

*Ellen* zei

wat een leuke en vrolijke lo

Karin zei

super Marjoleine. Ik vind het altijd leuk om naar je creaties te kijken. Zie steeds een jonge dame, terwijl jij 2 jongens hebt?

Riet zei

Wat is dat prachtig Marjoleine.

Liefs Riet.

Marjoleine zei

dank jullie wel allemaal!!

Die jongedame die je ziet, Karin is mijn nichtje. We waren vorig jaar met mijn schoonzusjes en zwager + kids met vakantie, vandaar!

Liefs,
Marjoleine

Corinde's Creations zei

Dit heb je heel mooi gemaakt.

Groetjes, Corinde.

Janny zei

dit is weer een prachtige spread Marjoleine!