woensdag 2 september 2009

1e spread vakantieboek 2009




Ik heb een sketch op internet gevonden (geen idee meer waar, sorry) Deze heb ik gemaakt met achtergrond wit cardstock, in de hoeken scrappapier en langs de onderste rand een blauw lintje en langs de bovenste rand een wit kantje! En natuurlijk de foto's erop en een journaling! Toen vond ik het geheel nog wat kaal en heb ik de bloemen er nog bij gedaan met wat takjes gemaakt met de takkenpons, die het helaaas nu heeft begeven.snik snik Gelukkig heb ik nog wel 8 takjes kunnen ponsen, maar hij ligt echt helemaal uit elkaar. Ik kan nog wel ponsen, door alles in elkaar te zetten, maar het is niet handig natuurlijk....
Nou las ik laatst ergens dat er ook een takjespons van een ander merk is (ik dacht van Martha Steward, maar dat weet ik niet zeker), dus daar ga ik maar naar op zoek, want die schijnt ook een stuk lichter te ponsen!
En daarna alles nog een keer gemaakt, maar dan in spiegelbeeld, dat geeft een leuk geheel aan de spread!

Liefs,

9 opmerkingen:

Karin Versteeg zei

Prachtig gedaan Marjoleine... Leuk om naar te kijken hoe een ander dit voor elkaar krijgt...

Jacqueline's Weblog zei

Heel mooi, beide LO's. Echt super weer.
Groetjes van Jacqueline

Anita zei

Hoi Marjolein, wat is dat leuk geworden . Heerlijk he zo met die vakantie fotoos !!

Gr Anita

Christa zei

Ziet er mooi uit lekker fris blauw leuk hoor groetjes christa

*Ellen* zei

het is een prachtige lo geworden ook erg mooi in die kleurtjes

Paula zei

Er mooi gedaan Marjoleine, leuk ook in spiegelbeeld en mooie kleur. Jammer van je pons, want hij is zo leuk. liefs Paula.

RosesMarijke zei

Heel mooi gedaan Marjoleine...leuke foto's hoor!

SCRAP TALK zei

Heel mooi die spread! Leuke foto's en frisse kleuren!

Jolanda zei

Ziet er heel leuk uit Marjoleine, leuke foto's!