vrijdag 18 september 2009

Double Dutch 1 jaar!!!

Vanwege het 1 jarig bestaan van de Double Dutch blog is er een jubileumchallenge met maar liefst 3 prijzen!!!! En het is zo'n leuke, ik moest gewoon ook zo'n file folder maken! Het papier wat ik gebruikt heb is uit de Card Kit van Card Art! En dit lieve stempelafdrukje had ik nog in mijn verzameling. Nog even en de afrukjes zijn op, dan wil ik hem toch wel heeeel graag zelf kopen hoor, want ik vind haar zoooooo lief!!!
Nou ja, dit is dus mijn bijdrage aan de Double Dutch Callenge!


Met de label eruit!



en met de label erin! ;)

Liefs,

11 opmerkingen:

Martha zei

Prachtig kaartje Marjolien,

Groetjes Martha

*Ellen* zei

prachtig is die pocket mooi ook in die kleuren geef maar een gil als je afdrukjes op zijn dan regelen we wel iets

Jacqueline's Weblog zei

Prachtig, heel mooi gedaan. Die stempel staat ook bovenaan mijn verlanglijstje hij blijft erg leuk!
Prettig weekend van Jacqueline

RosesMarijke zei

Wat een mooie kaart......geweldig!!

Janny zei

prachtige pocket Marjoleine!!

SCRAP TALK zei

Prachtige kaart! Mooie stempel!

Erica zei

Hij is mooi geworden Mar, en da's zeker een schattig stempeltje! Leuk dat je meedoet met onze verjaardagsuitdaging!

Groetjes,
Eer

Marjoleine zei

Dank jullie wel allemaal hoor! Vandaag heb ik de file folder de dochter van mijn vriendin gegeven. Ze vierde haar 12e verjaardag! Ze vond hem helemaal leuk!

Liefs,
Marjoleine

Betina zei

super Marjolein :D!

xxBetina

Ilonka zei

Whow Marjoleine wat en schatje je kaartje En het stempeltje is helemaal te gek!! Een fijn weekend


groetjes ilonka

Heike zei

Wow, wonderful creation. Lovely colors and Details. Thanks for joining the DoubleDutch Challenge this week!

Hugs
Heike