donderdag 10 september 2009

Heerlijk aan de freubel geweest vandaag!


Dit lekker felle kaartje heb ik gemaakt n.a.v. een uitdaging op de club Crazy Meiden. Het is de uitdaging van vorige week (van Jenine) en ik had hem ook al vorige week voorbereid, maar toen werd ik ziek en heb ik hem niet op tijd af kunnen maken. Vandaag wel dus en zie hier het resultaat.

Deze kaart is een wedstrijd ook bij de Crazy Meiden, maar nu ben ik wel op tijd, want hij staat er net op ;) De sketch is van Crazy Meid Christa.

Dit kerstkaartje heb ik n.a.v. de Forumsketch van de club van Terry gemaakt. Ook deze is van vorige week, dus iets te laat! Tja, je kan als freubelmuts gewoon niet ziek worden, want dan loop je achter met al die wedstrijdjes op clubs ;)

Liefs,

7 opmerkingen:

Karin Versteeg zei

Gelukkig dat je weer beter bent... Mooie kaarten heb je weer gemaakt...

RosesMarijke zei

Ik vind ze alledrie heel erg leuk geworden!!

Angelique zei

Ik hoop dat je helemaal opgeknapt bent zeg! Je kaartjes zijn weer prachtig zeg! en inderdaad je loopt zo achter met al die uitdagingen!!

liefs angelique

Ilonka zei

Hoi Marjoleine . Wat zijn ze alledrie weer leuk. en fijn dat je weer beter bent!!


groetjes ilonka

SCRAP TALK zei

Goed dat je weer genezen bent en weer supermooie kaartjes kan maken! Ze zijn prachtig!

Jacqueline's Weblog zei

Wat een productie vandaag (gisteren) en alle 3 even leuk en prachtig, super!
Groetjes van Jacqueline

Janny zei

ze zijn allemaal prachtig geworden Marjoleine!