vrijdag 11 september 2009

SOL bij de scrapmutsen gisteren...

Helaas moest ik gisterenavond weg. Een info-avond van school, ook erg belangrijk! Ik had wel het papier al gesneden, want wie weet als ik niet te laat thuis zou zijn.....
Toen ik thuis kwam, zat Robin achter de PC, bezig met iets voor school, dus ja dan kan ik niet zeggen: ik wil met de SOL meedoen!! Was ook best moe hoor, dus had ook niet veel zin meer, eerlijk gezegd!
Vanmorgen heb ik het kaartje alsnog in elkaar gezet en een leuk stempeltje erbij gezocht. Dit heb ik op scrappapier gestempeld i.p.v. op gewoon wit papier. Geeft toch een mooier gezicht met dit soort stempeltjes, vind ik!
Dit is dan dus mijn resultaat van de SOL, al is het dan een dagje later!



Liefs,

9 opmerkingen:

Thea zei

Hoi Marjoleine, je solletje is erg leuk geworden.
En wij hadden ook dat probleem er zat altijd wel iemand op de pc.
Nu hebben we allemaal onze eigen laptop...erg luxe.

Groetjes Thea

SCRAP TALK zei

Wauw, mooi! Prachtig zo, ton-sur-ton.

Angelique zei

prachtige solkaart is het geworden. Ik vind die avonden op school ook altijd erg belngrijk en ga er dan ook altijd naar toe!!

fijn weekend!

RosesMarijke zei

Wat een mooie kaart Marjoleine...erg goed gelukt hoor!!

Jacqueline's Weblog zei

Hij is prachtig. Mooi papier en prachtige bloemen.
Prettig weekend, Jacqueline

Corinde's Creations zei

Dit heb je heel mooi gedaan en wat een mooie bloemen heb je gebruikt.

Groetjes, Corinde.

Paula zei

Mooie kaart Marjoleine ook al is hij wat later. liefs Paula.

Janny zei

hij is prachtiggg Marjoleine!

Anoniem zei

Helemaal geweldig Marjoleine,

Vind je bloemen erbij zó mooi.

Veel muts plezier hoor.

Warme groetjes van Anita.