vrijdag 18 september 2009

SOL scrapmutsen

Gisteren was er weer een SOL bij de scrapmutsen. Het begint om half 8, maar ja, dan sta ik dus in de kantine bij het korfbalveld, omdat Jim moet trainen! Maarrrrr, ik had wel al 2 kaartjes voorbereid en toen ik thuis kwam heb ik er 1tje gemaakt. Daarna had ik ff geen zin meer! Vandaag heb ik de andere gemaakt, dus toch 2 kaartjes van de SOL van de mutsen!!!



Het kaartje wat gisterenavond heb gemaakt is met papier uit de Card Kit van Card Art gemaakt. Ik had nog een gekleurd stempeltje liggen van Whiff of Joy. Ik blijf ze geweldig vinden hoor! Ik denk dat het door de kleurtjes ook wel geschikt is voor een jongen.....



Het tweede kaartje heb ik met papier uit de doe@kit gemaakt. Een oud PB stempeltje erop. Ook die blijven leuk!

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.....

Liefs,

3 opmerkingen:

Jolara zei

wat leuk geworden !
GR joyce

*Ellen* zei

ziet er weer erg leuk uit allemaal

Janny zei

woow gave kaartjes!