woensdag 7 oktober 2009

3 kerstkaartjes gemaakt gisteren en vandaag...

Deze eerste is van een sketch van sketch Saturday.
Hij was erg leuk om te maken!


Deze filefolder is een wedstrijd bij de scrapmutsen. Het wilde eerst niet echt lukken, maar uiteindelijk ben ik wel tevreden met het resultaat!



Deze kerstkaart heb ik gisteren gemaakt. Er was weer een SOL bij Tiets en ik had gisterenmiddag alles alvast voorgesneden. Doordat ik eerst met Jim naar trainen moest ben ik pas later begonnen. Het was weer erg leuk om mee te doen!



Liefs,

7 opmerkingen:

Margreet zei

je hebt weer prachtige kaartjes gemaakt, Marjoleine!!
xxx Margreet

SCRAP TALK zei

Supermooie kaartjes! Die van de SOL is prachtig!

Angelique zei

schitterend hoor wat je allemaal gemaakt hebt!!!

*Ellen* zei

wat een lekkere vrolijke kaartjes erg mooi in die kleuren

Janny zei

je hebt superleuke kaartjes gemaakt Marjoleine!

Paula zei

Super mooie kaartjes Marjoleine en erg leuke kleuren.
groetjes Paula.

Ilonka zei

hoi Marjolein ik heb iets op mijn blog voor je.

Groetjes Ilonka