donderdag 15 oktober 2009

award gekregen



Ik heb deze award gekregen van Ilonka! Dank je wel hoor Ilonka, ik ben er weer erg blij mee!!!

Nu moet ik 10 eerlijke dingen vertellen over mezelf...

1. Ik hou ontzettend veel van mijn 2 zoons, Jim en Robin( maar wie houdt er niet van zijn kids)
2. Ik ben ontzettend blij dat ik allebei mijn ouders nog heb, want die zijn mij heel erg dierbaar!!
3. Ook van mijn broer en zus hou ik heel veel. (ook hun partners zijn me erg dierbaar)
4. Ik geloof in God.
5. ik kom altijd op tijd (liever 5 minuten te vroeg dan 1 minuut te laat is mijn motto)
6. Ik zing heel graag en doe dat op het kerkkoor waar ik lid van ben.
7. Uiteraard ben ik gek op scrappen, maar dat weten julie al ;)
8. Ook vind ik het leuk om foto's te maken om daarna dan weer met die foto's te gaan scrappen.
9. Lezen is ook een hobby van me.
10. Ik kijk graag TV en op het moment vooral naar al die kookprogramma's...

Nou moet ik deze award weer doorgeven, maar ik heb hem al bij heel veel van mijn favoriete bloggers gezien, dus ik geef deze award door aan al mijn volgers/bezoekers van mijn blog!
Dames neem hem gezellig mee!!!

Liefs,
Marjoleine

Geen opmerkingen: