woensdag 28 oktober 2009

Jump style

Het is even stil geweest op mijn blog. Ik ben nl. vorige week met vakantie geweest, dus ik heb een weekje niets gedaan met freubelen!!!
Vandaag was mijn scrapochtendje met mijn scrapmaatje, maar helaas kwam daar iets tussen en hebben we alleen maar lekker zitten kwebbelen.
Maar ik had wel onwijs zin om te scrappen, dus vanmiddag heb ik alsnog mijn spulletjes gepakt en ben aan de slag gegaan. De sketch is van de challengeblog wij dus


Dit is wat ik ervan gemaakt heb! Ik maak altijd een dubbele LO, dus eerst de sketch zoals ie is en dan maak ik een tegenpagina in spiegelbeeld. Het papier is van een papierblok genaamd Old World Stack van DCWV. Ook heb ik gebruik gemaakt van de retropons en de floral punches.. De titel heb ik uitgestanst met de silhouette!!!




Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!!

Liefs,

11 opmerkingen:

SCRAP TALK zei

Heel mooie lay-outs alweer! Prachtig met die bloemen!
xxx
C.

José zei

HI Marjolein (is het nu met of zonder e op het eind officieel?)
Mooie scrapbladen heb je weer gemaakt! Wat worden die jongens toch snel groot! Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Groetjes van José

*Ellen* zei

war een leuke vrolijke lo

José zei

Ik weet in ieder geval nu zeker dat ik de juiste Marjoleine voor heb;) Ik zat je handtekening onder je blog te bewonderen, hoe maak je die zo?

RosesMarijke zei

Wat leuk gedaan zeg...mooi papier!!

Ilonka zei

Whow Marjoleine wat een prachtige lootjes en je kleuren zijn zo mooi!!
En wat een bloemen zo gaaf!!

Groetjes Ilonka

Jacqueline's Weblog zei

Ze zijn weer erg mooi, de kleuren zijn ook prachtig,super!
Groetjes van Jacqueline

Jolanda zei

Ziet er weer heel leuk uit!

Betina zei

heel gaaf :D!

xxBetina

Anita zei

Hoi Marjolein , dat heb je wel eens mooi gedaan zeg !!
Toppie hoor !!
Daarom voor jou iets leuks op mijn blog !!
Liefs,
Anita

Mireille zei

en dan meteen twee!!
super!
Dank je wel voor het meedoen!