zaterdag 7 november 2009

Award



Ik heb weer een award gekregen en wel van Anita .
Anita,heel erg bedankt !!
Maar bij deze award zit een vragen reeks
Het is daarbij de bedoeling dat ik deze vragen beantwoord met 1 antwoord en dan doorgeef aan 5 mensen .

1: Where is your cell phone? in mijn tas
2: Your hair? Donkerbruin
3: Your mother? Dinie
4: Your father? Gerrit-Jan
5: Your favorite food? varkenshaas
6: Your dream last night? geen idee
7: Your favorite drink? rode wijn
8: Your dream/gaol? heb ik eigenlijk niet
9: What room are you in? Woonkamer
10: Your hobby? scrappen
11: Your fear? Slangen
12: Where do you want to be 6 years? gewoon hier thuis
13: Where were you last night? op een parfumparty
14: Something that you aren't? een man
15: Muffins? gaat wel...
16: Wishlist item? gezond oud worden
17: Where did you grow up? Haarlem
18: Last thing you did? Uit eten geweest
19: What are you wearing? Spijkerbroek met tuniek
20: Your tv? uit
21: Your pets? 1 grasparkiet
22: Best friend? mijn zus
23: Your life? druk
24: Your mood? wel goed
25: Missing someone? ja
26: Vehicle? Fiets
27: Something you are not wearing? mannenpak
28: Your favorite store? Hobbywinkels
29: Your favorite color? blauw
30: When was the last time you laughed? net nog
31: Last time you cried? vorige week
32: Your best friend? mijn zus
33: One place that I go to over and over ? naar huis
34: Facebook? ja, maar ik doe er niks mee
35: Favorite place to eat? Lekker thuis.

Ik geen hem door aan:
1. Terry
2. Katinka
3. Ilonka
4. Jacqueline
5. Marijke

Liefs,

2 opmerkingen:

Jolara zei

Gefeliciteerd met de award ! Fijne zondag. GR Joyce

*~Patries~* zei

Gefeliciteerd met je award!

*Kus Patries*