zaterdag 14 november 2009

love birds...



Dit kaartje heb ik gemaakt met de doe@kit van deze maand! Het stempeltje is van Whiff of joy en de sketch komt van http://justmagnolia.blogspot.com/
Ik heb de sketch een kwartslag gedraaid, omdat dat met de stempel beter uitkwam.
Hij mag daar natuurlijk niet meedoen met de wedstrijd, omdat ik niet een stempel van magnolia heb gebruikt...Maar ik vond de sketch zo leuk en het paste precies bij deze stempel, vind ik!
Het stempeltje is een kerststempeltje, maar deze kaart is voor een 40-jarig bruidspaar...kan makkelijk, toch??

Liefs,

7 opmerkingen:

Jacqueline's Weblog zei

Een schitterend kaartje, super!
Het papier is prachtig en het stempeltje is erg lief.
Groetjes van Jacqueline

*Ellen* zei

wat een lief stel op die prachtige kaart

SCRAP TALK zei

Hoy Marjolein,
Een prachtige kaart! Mooie werkjes heb je alweer gemaakt!
Je spread van "the sun in your hand" vind ik gewoon geweldig sjiek! Prachtige foto's ook!
xxx
C.

Riet zei

Ohhh wowww Marjoleine,wat heb jij de laatste tyd schitterende kaarten gemaakt zeg.
Ik heb echt een hoop moeten missen.
Vind ze stuk voor stuk prachtig.

Liefs Riet.x

Janny zei

oooooh wat een lief kaartje!

Ilonka zei

hoi marjoleine een schitterend kaartje.

liefs ilonka

Jolanda zei

Wat een schatje!