vrijdag 11 december 2009

dolfijnen

Na tig kerstkaarten werd het weer es tijd om te gaan fotoscrappen! Heerlijk was het, moet ik eerlijk zeggen...ik ga ook voorlopig even wat meer dit doen en wat minder kaarten maken, want ik heb nog zoveel foto's te scrappen!!! Mijn album van deze vakantie is nog lang niet vol en ik heb ook nog andere foto's, die heel nodig gescrapt dienen te worden hihihi

Het papier is van een papierblok genaamd Old World Stack van DCWV. Ook het blauw geblokte lintje vind ik er gezellig bij passen! De titel heb ik gestanst met de silhouette en verder staat er op de journaling:
Op een piratenboot met "echte" piraten gaan we dolfijnen spotten. En dolfijnen zien we. Wat een leuk gezicht al die dolfijnen die de gekste capriolen maken. En de foto hieronder is echt mijn trots! Zo mooi in beeld. Super!





Liefs,

10 opmerkingen:

*Ellen* zei

wat een prachtige zomerse lo

Ilonka zei

Wat een prachtige layout ik zou zo weer zin in de zomer krijgen.
Een fijn weekend.

groetjes Ilonka

Riet zei

Prachtig Marjoleine,mooie foto,s mooi papier.
Ik vind het heel knap, kan het zelf echt niet.

Liefs Riet.

Janny zei

prachtig is die Marjoleine! mooi foto's

Jacqueline's Weblog zei

Super mooie lay-out. De kleuren passen perfect bij de foto's. Ik heb ook nog zoveel foto's liggen!
Groetjes van Jacqueline

SCRAP TALK zei

Een schitterende lo. alweer! En idd. na al dat kerstkaartengedoe is een fotoscrap een welkome afwisseling! Heerlijk zomers!
xxx
C.

Peet zei

Wat prachtig, marjoleine!!!
Liefs peet

Mina zei

such a stunning layout, fantastic images...Have a wonderful Christmas Marjoleine and thank you for taking the time to follow my blog
Mina xxx

tineke zei

OOhhh wat mooi zeg en wat een geweldige beesten hé,
Liefs tineke xx

...Astrid... zei

mooie lo's marjolein :D:D:D:D