zaterdag 2 januari 2010

2 kaartjes en een spread

Jawel, de eerste kaartjes en spread van het nieuwe jaar zijn vandaag gemaakt!

Het eerste kaartje is voor mijn schoonouders, die morgen 48 jaar getrouwd zijn, dus de lovebirds weer uit de doos gehaald en gestempeld, gekleurd en er dit kaartje mee gemaakt. Het papier is uit een doe@kit, volgens mij van 2 maanden terug, maar dat weet ik niet helemaal zeker!


Het 2e kaartje is een beterschapskaartje. Het papier is van een cardkit van Card Art ook van iets van 2 maanden terug en ook dat weet ik niet meer helemaal zeker!



Bij de spread, die ik gemaakt heb, heb ik weer gebruik gemaakt van het papier uit het papierblog Old World Stack van DCWV....De sketch heb ik weer bij pagemaps vandaan, daar hebben ze echt hele leuke sketches!
De journaling op pagina 1: foto 1: Robin en ik zitten klaar voor een foto met zelfontspanner, maar Jim drukt op het verkeerde knopje :)
foto 2: Nu gaat het wel goed. beetje gekke bekken alleen.
foto 3: Deze is wel erg leuk geworden vind ik zelf!



De journaling op pagina 2:
foto 1: met de zelfontspanner foto's maken is leuk, want je weet nooit hoe je er op komt. Hier ging ie te vroeg af
foto 2: mooi op tijd nu. Jim zweeft echt in de lucht
foto 3: Je kan wel aan Robin zien, wat een lol ze hadden.




Liefs,

11 opmerkingen:

Karin zei

Hoi Marjoleine, ziet er altijd weer leuk uit. Geen idee wat jullie op die foto's aan het doen zijn, maar schik hebben jullie wel... !!!

Margreet zei

goed begin in het nieuwe jaar, Marjolijne....mooie kaartjes en prachtige lootjes.....leuk gedaan met die bloemetjes!!

groetjes, Margreet

Marjoleine zei

Dank je wel, Karin!
Ik zal de journaling er even bij schrijven, want die is inderdaad niet te lezen, zie ik nu!

tineke zei

Wow marjolein je bent lekker bezig geweest ziet er supersss uit.
Ik wens jou met je jongens een geweldig 2010 toe
Liefs Tineke

Riet zei

Ohh wat een schitterende creaties heb je gemaakt Marjoleine,leuke kaarten,en wat een prachtige foto,s met je jongens.

Nog een gezond 2010 meis.
Liefs Riet.

Jacqueline's Weblog zei

Wat ben je productief geweest vandaag. Prachtige kaartjes en een super mooie lay-out.
Groetjes van Jacqueline

Carin zei

Dat ziet er weer prachtig uit Marjoleine, zowel je kaartjes als je spreads. Wat hebben jullie een lol zeg. Krijg gewoon zin in vakantie.
Liefs Carin

elisabeth zei

hoi je heb weer leuke kaartje staan
en bedankt voor je bezoekje
en jij ook de beste wensen voor 2010 en veel knutsel plezier

elisabeth zei

hoi je heb weer leuke kaartje staan
en bedankt voor je bezoekje
en jij ook de beste wensen voor 2010 en veel knutsel plezier

Sandra's Scrapsels zei

Superleuk Marjoleine!! En wat een lief stempeltje op het kaartje voor je schoonouders! Gefeliciteerd trouwens!

De beste wensen voor 2010!

Groetjes, Sandra

Milnie zei

Lieve kaartjes en prachtige LO heb je gemaakt Marjoleine! Vind de foto's die je hebt gebruikt echt ontzettend leuk om te zien, de pret spat er gewoon vanaf!

liefs