vrijdag 22 januari 2010

2 scraplo's gemaakt

En wel de eerste en de laatste pagina van mijn nieuwe fotoalbum. Het wordt een album van onze korte vakantie op Texel, samen met mijn zus en zwager en aan het eind van de week kwam ook mijn nichtje nog....
De foto's die ik heb gebruikt zijn gemaakt op de slufter, het prachtige natuurgebied van Texel...
De bloemen heb ik geponst met de retrobloemenponsen xxl en xl van papershaper.Daarna heb ik ze nat gemaakt, in elkaar gekreukeld en weer uit elkaar. Zo laten drogen en je krijgt best een grappig effect...ik denk dat ik toch eens aan de glimmermist moet, want dan wordt het nog mooier, volgens mij....
In de bloemen een mooie spacer, die ik plat heb gemaakt, een brad erdoor en zo in de bloemen. Ook heb ik chipboard swirls be-inkt en naast de bloemen geplakt...
Al met al een mooi begin en einde van mijn album, al zeg ik het zelf hihihi
De sketch komt hier vandaan...





O ja, en wat ik nog bijna vergeet te vermelden is, dat ik de titels en subtitel met de silhouette heb gesneden

Liefs,
Marjoleine

5 opmerkingen:

Margreet zei

Helemaal geweldig Marjoleine...ik vind je kleuren te gek gaaf......voor mij is dit je mooiste LO (wat ik me herinner dan)....wat fijn voor je dat jij zoveel met je familie doet!
Fijn weekend,
groetjes, Margreet

Jacqueline's Weblog zei

Ze zijn heel mooi! De rest van het album zal ook wel prachtig worden.
Groetjes van Jacqueline

*Ellen* zei

prachtige lo's je krijgt gelijk dat vakantie gevoel erbij

Jolanda zei

Ziet er supers uit! Ik ben ook wel benieuwd naar de rest maar die zullen we tzt wel te zien krijgen

jannie zei

echt mooi zeg de kleuren kombinaties . en de foto,s ziijn ook prachtig .
ik ben er nooit geweest wil er nog steeds heen .
en leuk dat je me blog volg ik ben ook volger geworden