dinsdag 12 januari 2010

als ik dan ook eenmaal begin......

Dan ga ik gewoon nog ff door met de kerstkaarten hihihi

Ik had nog papier van de cardkit van doe@ding liggen en bij de Crazy meiden is daar altijd een wedstrijd mee en die had ik nog niet gemaakt, dus dat ook maar meteen gedaan.



Ik was zo lekker bezig, dat ik ook nog verder ben gegaan met de cardkit van card art! 2 kaarten heb ik er mee gemaakt. En er is nog papier over, dus misschien komen er straks nog wel meer... want het ligt nog steeds op tafel hier hihihi





Het laatste restje van de doe@ding cardkit wat ik nog had, daar heb ik dit kaartje mee gemaakt:




Liefs,
Marjoleine

7 opmerkingen:

*Ellen* zei

zo jij bent nog eens ff productief geweest, maar het zijn stuk voor stuk prachtige kaartjes allemaal

*~Patries~* zei

Leuke kaartjes zeg!

*Kus Patries*

Riet zei

ohh wat een prachtige kaarten Marjoleine, leuke stempel,mooie kleuren.
Zo mooi papier.

Liefs Riet.

Angelique zei

Jij gaat als een speer zeg!! prachtige kaarten heb je gemaakt!!

Janny zei

je bent zeker lekker bezig geweest...schitterende kaartjes Marjoleine!

Desi zei

lieve kaartjes heb je weer gemaakt :D lekker hoor dat je al met een voorraadje bezig bent scheelt eind van het jaar weer ;);)
groetjesssssssssssss

Jacqueline's Weblog zei

Ze zijn super cute en erg mooi!
Jij hebt de vaart er al goed inzittten, super.
Groetjes van Jacqueline