donderdag 21 januari 2010

nieuw papier en 3 kaartjes

De eerste kaart is gemaakt met het papier uit de cardkit van Doe@ding. Deze keer allemaal valentijnpapier. Ik heb niet zoveel met valentijn, maar ik vond dat er ook best een gewoon verjaardagskaartje mee gemaakt kon worden. En dit is em geworden. De sketch is de sketchchallenge van scrapcards challengeblog van Januari! Het is een nieuwe challengeblog, begonnen aan het begin van dit jaar!



Deze 2e kaart heb ik gemaakt met papier wat ik vanmorgen bij scrapart in Zwanenburg heb gekocht. Het is een echte jongenskaart. De sketch is de weeksketcht van de club scraptalk!



En de laatste kaart is een mannenkaart. Ook dit papier heb ik vanmorgen gekocht. Ik vind het echt mannenpapier en aangezien ik verschillende mannenkaarten moet maken was ik echt op zoek daarnaar! Ik heb er voor gekozen de stempel van Whiff of Joy op cremekleurig cardstock te stempelen en niet in te kleuren, waardoor ik het zelf een perfect kaartje voor een man vindt... De sketch is een sketch van double dutch, maar die van vorige week, dus hij doet niet meer mee met de wedstrijd...




Liefs,

5 opmerkingen:

*Ellen* zei

wat een prachtige kaartjes allemaal

Jolara zei

prachtige kaarten ! GR Joyce

marjolijn zei

Wat mooi allemaal, leuk papier zeg voor die mannenkaart. Ik heb altijd een beetje moeite met mannen/jongenskaarten dus ik vind dat je het top gedaan hebt
XXX Marjolijn

Jacqueline's Weblog zei

Schitterende kaartjes Marjoleine!
Groetjes van Jacqueline

geja zei

dat zijn weer mooie kaarten geworden marjolein