woensdag 6 januari 2010

Nog 2 spreads....

De dolfijnenshow heb ik gisteren al gemaakt. Toen ik er 's middags mee bezig was, dacht ik: dit wordt helemaal niks. Het was kaal, saai...echt niet naar mijn zin en ik had geen idee wat ik er verder mee moest....De journaling was het niet, tot ik ze anders neerlegde...ja dat is wel leuk, maar nog steeds te kaal en te saai.... ineens bedacht ik me dat ik een nieuwe randpons had met druppels en dat deed ik erbij bovenin. Nog was het niet naar mijn zin...O ja, ik heb nog een dolfijnenponsje, misschien is dat wat...ja veel beter, maar de rechterpagina is nog steeds wat kaal. Ik had nog wat zwart papier over en daar heb ik ook de druppelrandpons mee bewerkt en aan de zijkanten geplakt....ja zo is het af, vind ik. Ben er zelfs blij mee....




De orkashow heb ik vanmorgen gemaakt tijdens mijn 2 wekelijkse scrapochtend...
De laatste weken ging het steeds niet door, door allerlei redenen, maar vandaag was het weer zover. het was weer erg gezellig met Daniƫlle en ik heb ook nog een geweldige spread gemaakt, althans dat vind ik ;), maar ja de foto's zijn natuurlijk al prachtig, dat scheelt ook een stuk...
De sketch heb ik ergens in blogland gevonden en wel hier Daar staan een heleboel leuke sketches.



Liefs,

6 opmerkingen:

Jolara zei

ontzettend lueke lo !
GR Joyce

*~Patries~* zei

Leuke Lo`s hoor...!

*Kus Patries*

*Ellen* zei

prachtige lo hoor

angelicaatje zei

Heel leuk weer, ja dolfijntjes wel ! :D:D
Groetjes
angelica

Riet zei

Schitterend gemaakt Marjoleine,mooi papier en kleuren.

Liefs Riet.

Jacqueline's Weblog zei

Ze zijn weer heel erg mooi!
Groetjes van Jacqueline