vrijdag 15 januari 2010

scrapdagje gehouden vandaag...

Het was niet gepland, maar ik ging zo lekker dat ik niet meer wilde stoppen...Hebben jullie dat ook wel es? Ik ben vanmorgen om een uur of 10 begonnen en nu net pas gestopt en het is gewoon niet normaal wat ik allemaal gemaakt heb....3 dubbele Lo's oftewel 3 spreads en waar ik nu zo blij mee ben, is dat mijn album op de slotpagina na vol is!!!! Ik ga straks dus vast nieuwe foto's nabestellen voor mijn nieuw te maken album....

Deze eerste spread gaat over het tafeltennisen en poolen van ons tijdens de vakantie...nou ja, ik kan niet poolen, dus dat hebben de boys alleen gedaan.




De tweede spread gaat over de lekkere toetjes, die de jongens graag aten tijdens de vakantie....Robin: IJs en Jim: cakejes!




En de laatste spread gaat over het spelen in het water, want met dat mooie weer werd er natuurlijk veelvuldig gezommen of eigenlijk allerlei andere dingen in het water gedaan. Heerlijk verfrissend als het zo warm is!!




Liefs,

7 opmerkingen:

Maris zei

wat een mooie layouts heb je gemaakt van je jongens, je kan wel zien dat ze genieten van de vakantie, leuk hoor xx

Judith zei

Jeetje zeg,jij bent lekker bezig geweest.
Heerlijk zo'n scrapdag en een leuk resultaat

*Ellen* zei

whow je hebt idd hard gewerkt en het zijn prachtige lo's geworden

Riet zei

Schitterend gemaakt Marjoleine,leuke foto,s van je jongens,mooie kleur papier.
Het is toch heerlijk meis,zo hobby dag,lekker alles vergeten rond je heen.

Liefs Riet.

Jolanda zei

Zo'n dag moet je dan maar met beide handen aanpakken! Ziet er allemaal harstikke leuk uit!

Janny zei

prachtig allemaal en helemaal herkenbaar hoor...dan kan me de dag niet lang genoeg duren.. wil dan wel dag en nacht doorgaan....en soms komt er niks uit je handen.

Betina zei

ze zijn super gaaf :D!

xxBetina