vrijdag 26 februari 2010

pas op voor de hond...

Deze spread heb ik gisterenavond gemaakt. Ik heb van het designpapier 2 cm afgesneden en toen de randen met de eggdistresser bewerkt en daarna met bruine inkt erlangs gegaan..Het lijkt nu alsof het een beetje verbrand is...leuk effect, al zeg ik het zelf...De foto's zijn gemat op bruine cardstock en zo opgeplakt. De chipboard swirls heb ik ook met inkt bewerkt. Bloemen met de div. maten retroponsen geponst en een bruin roosje in het midden en wat takjes eronder.. De titel heb ik met de silhouette uitgesneden....
Deze hond kwamen we tijdens de strandwandeling tegen en hij wilde mee spelen met de bal. Hij was niet weg te slaan bij de bal. Echt grappig gewoon. De eigenaars kregen hem bijna niet mee...vandaar de titel: pas op voor de hond...een beetje met een knipoog natuurlijk, want het was een heel lief beestje...




Liefs,
Marjoleine

3 opmerkingen:

Ilonka zei

hoi Marjoleine wat een prachtige spread en leuk die swirlls.

groetjes Ilonka

*Ellen* zei

wat een prachtige lo en hele leuke foto's met die hond zo

Desi zei

wow hij is mooi geworden marjoleine :D
mooie kleurtjes heb je ook weer gebruikt en leuke foto's :D
fijn weekend groetjes desi