woensdag 17 maart 2010

gableboxjes gemaakt....

een paar weken terug heb ik deze boxjes gemaakt....het zijn voorbeelden voor de damesclub van de kerk..Het patroon heb ik van Karin gekregen. Als je het ook wilt hebben, moet je even naar haar blog gaan. Een mailtje sturen en zij stuurt je het dan...
We hebben het patroon verkleind, omdat we heel zuinig met het papier moeten zijn...het budget is helaas niet zo groot van de club, vandaar...Maar ook deze grootte is heel schattig en er kan makkelijk een leuk klein kadootje in...
Zelf vind ik de bruine het mooist...







Karin ,heel erg bedankt voor het patroon...ook namens de damesclub!!!

Liefs,
Marjoleine

5 opmerkingen:

SCRAP TALK zei

Hoy Marjoleine,
Ik vind ze allebei heel mooi! Lijkt me niet zo gemakkelijk toch?
Mag ik je nog uitnodigen op ons STC-blog als je tijd hebt a.u.b.?
http://scrap-talk-challenges.blogspot.com/
Maak jij voor ons een prachtige lente lay-out?
Fijne dag!
xxx
C.

*Ellen* zei

wat een schattige doosjes zijn dit zo, prachtig in die verkleinde maat

RosesMarijke zei

Heel erg mooi Marjoleine...
en een goed idee hoor!!

...Astrid... zei

wow super je doosjes marjolein

Desi zei

dat zijn gave doosjes geworden marjoleine :D
fijne avond verder
gr desi