woensdag 28 april 2010

Birthday 2009

Vanmorgen heb ik weer heerlijk zitten scrappen bij mijn vriendin en scrapmaatje Daniëlle...Het was nog niet helemaal af en ik wilde de titel met de silhouette doen, dus heb ik daarnet de spread thuis afgemaakt...Het uitgangspunt van deze spread komt van een Lo uit het scrapbookmagazine Okt/Nov 2009 Een aantal bloemen erop met spacers, brads, pins en knoopjes. Ook heb ik wat lintjes erop geknoopt. Het lintje aan de zijkant heb ik vastgeniet!




Liefs,
Marjoleine

6 opmerkingen:

Jolara zei

prchtige lo ! GR Joyce

nicolet zei

Het ziet er weer prachtig uit Marjoleine! Gezellig zo samen scrappen!
Groetjes Nicolet

BepvS zei

Wauwwwww geweldig.....ik doe het heel niet meer ivm tijdgebrek maar het blijft leuk om met foto's te werken.
Liefs, Bep

Jacqueline's Weblog zei

Een schitterend LO, hele mooie kleuren!
Groetjes van Jacqueline

Riet zei

Ohh wowww Marjoleine,wat heb je dit weer schitterend gemaakt.
Leuke foto,s mooi papier.
Wat ben jij daar toch goed in.

Liefs Riet.

...Astrid... zei

geweldig gemaakt je lo