woensdag 14 april 2010

slufter

Vanmorgen heb ik weer heerlijk gescrapt bij mijn vriendin...Nog 1 x de slufter, want ik had zoveel foto's...ik zou bijna een boek alleen over de slufter kunnen maken hahaha....maar goed, de slufter dus....Ik heb veel foto's gebruikt...Ik had zaterdag een nieuwe printer gekocht en die maakt zulke mooie fotoafdrukken, dat ik de foto's vanmorgen snel nog even klein heb afgedrukt, zodat ik meer foto's op de spread kwijt kon...Dit is het resultaat. Met zwart heb ik een mat gemaakt, de zijkant met een spiraalbindmachine bewerkt, zodat het net negatieven lijken...Verder uiteraard weer bloemen geponst en strassteentjes erop gedaan! De titel heb ik met de silhouette gesneden en de journaling met hetzelfde lettertype uitgeprint en in strookjes opgeplakt!




Liefs,
Marjoleine

5 opmerkingen:

nicolet zei

Je hebt weer een geweldig layout gemaakt! De Slufter blijft mooi hé, ik ben er ook helemaal weg van!
Groetjes Nicolet

geja zei

weer heel mooi gedaan Marjolein

Ilonka zei

Owh wat prachtig weer gemaakt ziet er toppie uit.

groetjes Ilonka

Jolara zei

mooi hoor ! GR Joyce

Desi zei

prachtige lootjes heb je weer gemaakt meid :D
en als je op zo'n plek bent is het ook niet raar als je zoveel foto's heb hé :D
fijn weekend
groetjes desirée