woensdag 21 april 2010

trouwkaartje

Toen ik gisteren naar een plaatje aan het zoeken was in mijn digiafdrukjesmap, kwam ik deze tegen....en aangezien er eerdaags mensen uit mijn kennisenkring gaan trouwen, was het al gauw duidelijk dat ik met deze digi wat moest gaan doen....
De sketch is van het magnoliablog en tevens de Forumsketch bij Terry d'r cluppie. Met de silhouette heb ik eerst een ovaal uitgesneden, daarna met de printer het afdrukje eerst op gewoon papier afgedrukt, het ovaal over de print geplakt en nog een keer geprint, zodag ie mooi in het ovaal kwam.
Papier komt uit een 6"x6"paperpad van Making memories, genaamd Wedding...Een paar plakhartjes erop geplakt en klaar is ikke....



Liefs,
Marjoleine

4 opmerkingen:

Jolara zei

ontzetten mooi ! GR Joyce

BepvS zei

Hij is superrrrr Marjoleine........leuk plaatje....
Liefs, Bep

nicolet zei

Een geweldig trouwkaartje heb je gemaakt Marjoleine!
Groetjes Nicolet

Jacqueline's Weblog zei

Een heel mooi kaartje Marjoleine, zo schattig!
Groetjes van Jacqueline