vrijdag 21 mei 2010

4 kerstkaarten in Mei.....

Dit kaartje is de sketch van Cute Card Thursday.



Deze kaart is weer een zogenaamde "matenkaart" van de club scrapfun. Alleen maten van het papier en maak er maar wat mee...nou, dit is dus wat ik met de maten gemaakt heb.


Dit is de sketch van Sketch Saturday en tevens de Forumsketch van de club van Terry.


Deze laatste kaart heb ik gisteren gemaakt. Het was een SOL bij Tiets, die woensdag werd gegeven, maar helaas moet ik dan altijd sporten, dus ik kon hem niet live maken. Ik vond hem erg leuk, dus heb ik hem alsnog gemaakt!


Liefs,
Marjoleine

12 opmerkingen:

Judith zei

Wat een vlijt weer, ze zijn leuk geworden

Deb zei

they are all beautiful cards, many thanks for joining in the CCT challenge, hugs Debx

Jacqueline's Weblog zei

Vier hele mooie en schattige kaartjes, super!
Groetjes van Jacqueline

nicolet zei

Prachtige kaarten heb je weer gemaakt!
Groetjes Nicolet

Jo zei

you've been busy! great work too!
Thank you for joining in our challenge this week at sketch saturday
Jo xx

Riet zei

Ohhh Marjoleine,wat een prachtige kaarten heb je gemaakt.
Leuke stempels,mooi papier.

Fijn weekend.
Liefs Riet.

Desi zei

mooie kerst kaartjes heb je weer gemaakt marjoleine :D
fijn weekend
gr desi

Betina zei

leuke kaarten Marjoleine :D!

xxBetina

debby4000 zei

Gorgeous cards.
luv
Debby

tineke zei

Wat een prachtige kaarten weer Marjolein
Tineke xx

...Astrid... zei

mooie kaarten allemaal

Annie zei

lots of fabulous cards! thanks for joining in the fun with us at CCT this week.
hugs, annie x