donderdag 10 juni 2010

schoolfoto's gescrapt...

Dinsdag heb ik de schoolfoto's gescand en in sepia afgedrukt. Woensdag is mijn scrapochtendje bij mijn vriendin, dus ook meteen papier en een sketch uitgezocht. Gisteren heb ik dus heerlijk gescrapt bij mijn vriendin. De grote lijnen had ik al snel klaar. Toen ik 's middags thuis kwam, moesten eigenlijk alleen nog de namen erop, die ik met de silhouette wilde uitsnijden. Toch was ie niet af, vond ik en toen ik aan Jim vroeg wat ie ervan vond, zei hij wat ik zelf ook vond: een beetje kaal aan 1 kant....Uiteindelijk heb ik dat opgevuld met bloemen en toen was ik tevreden met het resultaat! Ben zeer benieuwd wat jullie ervan vinden.....




Liefs,
Marjoleine

6 opmerkingen:

Ilonka zei

hoi Marjoleine wat een schitterende lootjes en mooie foto,s van je zoons, Alles past heel erg mooi bij elkaar.


groetjes Ilonka

Margreet zei

Hallo Marjoleine,

Wat een schitterend lo met de foto's van je zoons
groetjes Margreet

Trudy zei

Hoi Marjoleine Wat een prachtige layouts zijn dit.
leuke foto's ook van je zoons.
Groetjes Trudy

Riet zei

Hoi Marjoleine,wat schitterend gemaakt zeg,leuke foto,s van je jongens,mooi papier en kant.
Leuk gedaan die bloemen.

Liefs Riet.

Desi zei

wat een geweldige lo's heb je weer gemaakt marjoleine :D
gaaf zo in sephia :D
fijn weekend
gr desi

Jacqueline's Weblog zei

Twee hele mooi LO's. Prachtige kleuren en hele mooie foto's.
Groetjes van Jacqueline