vrijdag 25 juni 2010

Wat een heerlijk weer....

Ik heb dan ook lekker in de tuin zitten freubelen. Ik moest nog 1 geldkadokaartje, dus daar ben ik mee begonnen. Het papier komt uit een cardkit van doe@ding.



Het 2e kaartje is een mannenkaartje, althans hij is voor een man en ik vond het papier best wel geschikt voor een man. Ook dit papier komt volgens mij van een cardkit van Doe@ding


Het laatste kaartje is een kaartje voor mijn nichtje, die geslaagd is voor haar spw... Dit papier komt uit een cardkit van Card art!
Voor beide kaartjes heb ik dezelfde sketch gebruikt nl. de vorige sketch van sketch saturday!

Liefs,
Marjoleine

6 opmerkingen:

tanja zei

heel leuk zo je kaarten gr tanja

nicolet zei

Prachtige kaartjes heb je weer gemaakt Marjoleine!
Groetjes Nicolet

Riet zei

Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt Marjoleine.

Liefs Riet.

Desi zei

het zijn weer geweldige kaarten en geld tasje marjoleine
lekker hé in de tuin freubelen :D
fijn weekend
groetjes desi

Jacqueline's Weblog zei

Wat een leuke kaartje Marjoleine, super!
Groetjes van Jacqueline

Trudy zei

Prachtige kaartenn zijn dit Marjoleine!!
Groetjes trudy