vrijdag 24 september 2010

3 kaarten en 1 kado-envelop gemaakt vanmorgen

Ja ja, het ging weer lekker vanmorgen....als eerste de kado-envelop. De beschrijving en voorbeeld hiervan kwam ik gisteren tegen bij het opschonen van mijn computer. Het kwam van het blog van Regina Ik vind hem erg leuk en ben gisteren al begonnen met het snijden van het papier. Vanmorgen hoefde ik dus alleen alles nog in elkaar te zetten.....




Hierna heb ik de sketch van sketch saturday gemaakt...hij kan nog net meedoen ;) Het is een herfstkaartje geworden en zoals je ziet was ik te laat, want ik had gisteren al een kaart op de bus moeten doen voor mijn oudcollega. Nou ja, kan ik deze telaat stempel ook es gebruiken hihihi



Als derde heb ik de sktech van friday sketchers gemaakt. Daar ben ik dus ruim op tijd mee, want die staat er pas sinds vandaag op....Ook een gezellig herfstkaartje.


Als laatste heb ik een oude sketch van I{heart}2stamp gebruikt. Dit kaartje is iets kleiner als de rest, want mijn papier van deze cardkit was bijna op en toch wilde ik dit papier gebruiken, dus dan maar een kleiner kaartje...


Zo, dat was het voor vandaag...ik heb aardig mijn best gedaan, dacht ik zo.....

Liefs,

6 opmerkingen:

Trudy zei

Je kaarten zijn weer zo mooi Marjoleine!
en de envelope is ook prachtig.
Groetjes Trudy

Cazza zei

What lovely cards, the stamped image is tooooooooo cuuuuuute!!
Thanks for joining in the fun this week on SS :o)
Hugs,
Cazza
xxx

Jacqueline's Weblog zei

Wat een prachtige kaartjes Marjolein!
Groetjes van Jacqueline

Betina zei

ze zijn supers Marjoleine!!

xxBetina

jans zei

mooie creaties grt jans

Lacey Stephens zei

Great card! Very cute!
There is a new challenge blog for "Magical Characters" like Angels, Fairies, Mermaids, Dragons, etc. We have a new challenge every other Monday with prizes. The Challenge is open world-wide. We hope you can play along!!
http://magicalmondaychallenge.blogspot.com/
~Lacey
Magical Monday DT